طراحی وب سایت چیست نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - طراحی وب سایت

Wiki Article

به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

ما سعی داریم تا نکات مهم و پرکاربرد سئو را در وبسایت شما رعایت کنیم و همینطور در بحث بهینه سازی سرعت وبسایت نیز به شما سایتی را تحویل دهیم که با سرعت لود شود.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

وقتی با طراحی وب سایت تعاملی حس صمیمیت و تجربه خوبی در مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، آن‌ها ناخودآگاه به شما وفادار شده و به اصطلاح نمک گیرتان خواهند شد.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

زیرا استفاده از وردپرس، در شرایطی که تعداد محصول بالاست، نیاز به افزونه‌های مختلف دارد.

امکان نظرسنجی توسط کاربران و امتیازدهی به محصولات و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ایمیل به دوستان

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

مخاطبان در سایت‌های تعاملی به دلیل ارتباط تقریبا دو طرفه‌ای که ایجاد شده و فضای ساده‌ای به وجود آمده، حس نزدیکی بیشتری با برند و کسب و کار پیدا می‌کنند.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.
ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما اینجا می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید.

در این مقاله، با انواع آیکون‌ها آَنا می‌شوید و سرزمین شگفت‌انگیزی از آیکون‌ مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد. اگر زیبایی بصری خیلی برایتان مهم است، مقاله امروز را...

اگرچه طراحی وب تعاملی به تنهایی باعث بهبود سئو سایت شما نمی‌شود؛ اما به صورت غیر مستقیم می‌تواند رتبه سایت شما را در صفحه سرچ گوگل بهبود ببخشد.

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات (برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و غیره؛ به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه‌ای را که نیاز اینجا را بررسی کنید داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

در طراحی وب سایت تعاملی، طراح با تمرکز روی رفتار مخاطبان خود سعی می‌کند رابط وبی کلیک کنید ایجاد کند که مخاطب احساس و تجربه خوبی از آن به دست آورد و به راحتی بتواند هدف خود را در آن پیدا کند.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از این قسمت ثبت درخواست خود را لینک منبع برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

به همین دلیل روز به روز استفاده از سایت‌های تعاملی بیشتر و بیشتر می‌شود. اما از نظر مالک برند، مزایای طراحی صفحات وب تعاملی چیست؟

همچنین ۹۲ درصد از مصرف‌کنندگان، هنگام بازدید از وب‌سایت یک برند، اهدافی غیر از خرید دارند.

قبل از اینکه سایت را راه‌اندازی کنیم، زمانی را صرف بررسی و اطمینان از عملکرد بهینه سایت می‌کنیم.

احتمالا تا اینجای مقاله شما هم متوجه شده‌اید که طراحی اصولی سایت تعاملی برای کاربر بسیار جذاب است.

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

باید بگوییم که اگرچه طراحی سایت تعاملی سخت به نظر می‌رسد؛ اما با قالب‌های شاپفا نباید نگران این موضوع باشید. قالب‌های شاپفا که با کمک آن‌ها می‌توانید سایت خود را طراحی کنید، ساختاری تعاملی دارند. کافی است که شما عکس‌ها و متن‌های موردنظر خود را در فرم‌های تعاملی جایگذاری کنید.

Report this wiki page